School menus

Elementary School is truly an extraordinary place of learning. Our talented staff provides each student with a rigorous standards.

The homelike quality of our school contributes to a relaxed, focused experience for the child. Our indoor classroom activities are placed on open shelves for selection as interest and readiness inspires the child. Our outdoor environment offers a beautiful developed playground with manipulatives, tricycles, pets, and gardens.

Unsinniger Donnerstag in Freihung: bunte Kostüme, spitzen Auftritte, viele Leckereien und jede Menge Spass!

Einladung zum Informationsabend “Mein Kind kommt in die Schule”

Freihunger Vorlesetag am 12.12.23 📚

“Hinter verzauberten Fenstern” , “in der Plätzchenfalle” oder “lustige Kurzgeschichten von Max”.. aus allen Klassenzimmern waren heute Morgen weihnachtliche Geschichten zu hören! Es war nämlich Vorlesetag! Ehrenamtliche Lesepaten von der AOVE gingen dazu von Zimmer zu Zimmer und nahmen uns mit in die Welt der

Einladung zum Informationsabend “Mein Kind kommt in die Schule”